Ana içeriğe atla

Marangozluk dünyanın en keyifli işi mi?

Metin yazarı olarak elle tutulan, markette rafa koyup satılabilen bir ürün üretmediğim için sürekli olarak bir tatminsizlik hissi içerisindeyim. Bir de eli kalem tutan ya da klavyeye vuran herkes yazdıklarımı kendince düzeltip daha iyi hale getirmeye çalıştıkça kafayı yiyorum. Bir süredir yazarlığa alternatif hangi mesleği yapsaydım mutlu olurdum diye düşünüyordum.
Aklıma marangozluk geldi. Neden derseniz tamamen rastgele... Herhangi bir düşünceden geçirme, ince eğriyip sık dokuma sürecinden falan geçirmedim. Laf olsun diye marangozluk geldi aklıma. Bir de Pinterest'te gördüğüm inanılmaz güzel ahşap işçiliği örnekleri çok hoşuma gitti. Burada bu beğendiğim işleri toplamayı düşünüyorum. Bu tamamen deneysel bir yazı olacak. Ben henüz matkapla delik açma ve çivi çakma seviyesindeyim. Ahşap işleme konusunda ne kadar ilerlerim bilmiyorum. Beraber göreceğiz.



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reebok Easytone vücudunuzu şekillendiriyor

Kadınlara Reebok'tan güzel haber! Reebok , yürüdükçe kalçaları ve bacakları şekillendiren EasyTone spor ayakkabılardan sonra 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunda vücudu şekillendiren EasyTone giysilere yer veriyor.

Özlemenin Bir Çeşidi

Özlemenin binbir çeşidini çeşidini öğrendim, denedim, tattım seninle. Bazen ortada hiç bir şey yokken, durduk yere özlerdim seni. Nasıl da derinimde, bıçak gibi keskin ve bıçak yarası gibi acı bir özlemdi o.