Ana içeriğe atla

bildiğin özledim

Özledim ama neyi, kimi, hangi günleri?

Hattiri gottiri olduğumuz günleri özledim. Hani ufacık odada 3-4 kişi, dumanaltı olduğumuz ama çok da güzel tasarımlar yapıp yazılar yazdığımız zamanları...
Sonra eski bir kuaför dükkanında peluş ve köpükten 2 metrelik fare yaptığımız günleri, o farenin kulağını kıran redbull kızlarını da o kulağı yerine diken kalp hırsızını da...
Flugtag alanına giremeyince Bağdat caddesinde turladığımız kankimi de, o günden hatıra kalan Southpark t-shirt'ümü de...
Boney M konserini, öncesini ve sonrasını da özledim (sonrasını özlediğim yalan aslında, çünkü hatırlamıyorum)
Grafiksel'den ayrıldığım günü de hep beraber Reci's'de kahvaltı yaptığımız günü de özledim.

Yorumlar

  1. Valla ne yalan söyleyim bende özledim Mu'cum

    YanıtlaSil
  2. Bağdat caddesi alışverişini bende özledim bebişim tekrarlamak lazım.

    YanıtlaSil
  3. mutlaka gidelim. Redbull bizi çağırsın yine :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reebok Easytone vücudunuzu şekillendiriyor

Kadınlara Reebok'tan güzel haber! Reebok , yürüdükçe kalçaları ve bacakları şekillendiren EasyTone spor ayakkabılardan sonra 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunda vücudu şekillendiren EasyTone giysilere yer veriyor.

Özlemenin Bir Çeşidi

Özlemenin binbir çeşidini çeşidini öğrendim, denedim, tattım seninle. Bazen ortada hiç bir şey yokken, durduk yere özlerdim seni. Nasıl da derinimde, bıçak gibi keskin ve bıçak yarası gibi acı bir özlemdi o.