Ana içeriğe atla

Şimdi Alışveriş Zamanı

Tabii ki benim için değil, sizin için… Canım Eser bebişimin tavsiyesi üzerine bi wish list (tıklayın) hazırladım
ve onu sizlere sunuyorum. Evim için ihtiyacım olan ve egom için ihtiyacım olan ürünlerin listesini hazırlıyorum. Aklıma geldikçe yenilerini ekleyeceğim. Birilerinin dikkatini çeker de üzerine alınırsa sevinirim. Listenin azalmasında yardımcı olan herkese şimdiden kocaman kocaman teşekkürler.

adidas Logo Tee Large olsun lütfen


adidas Logo Tee Erkek Tişört 



















EKTORP 3'lü Kanepe







Eğer yukarıdaki 3'lü koltuk pahalı gelirse :)





BEDDINGE LOVAS 3'lü Yataklı kanepe









 


LED Şerit Aydınlatma


























Bu kitabı da istiyorum

























Benimle yola çıkıp kaybolmaktan bıkan arkadaşlarım bunu tercih edebilir.
Ürün/marka konusunda seçici değilim.

Garmin nuvi 265WT Automobile Navigator

 


 

 

Zayıf Sarışın Arkadaş (bu İremciğim için geçerli)

Yorumlar

  1. ayıp yaa ufaktan başlasaydın bari
    bu ne yüzsüzlük arkadaşım:)))

    YanıtlaSil
  2. Peki dostum, daha ucuz ürünleri de eklicem listeye. Yalnız şu anonim etiketi altına saklanmayın da isminizi cisminiz yazın lan. Merak ediyorum sonra kim bu diye :)

    YanıtlaSil
  3. Hey anonim arkadaş. Al sana küçük hediye. hadi bakalım, satış kapanmadan al. öperim

    YanıtlaSil
  4. bende o kitabın 1999 baskısı var, verebilirim.
    Eren

    YanıtlaSil
  5. Abi 99'dan beri o hatunların tamamı manita yapmış hatta evli-mutlu-çocuklu moduna girmişlerdir. Kalanlar da pert olmuştur. Yeni baskısı varsa yolla, yoksa eskisini deneriz :)

    YanıtlaSil
  6. Alllahh tependen baksın muuuuuu
    Tamam len tamam sana zayıf sarışın bi hatun ;))

    Anonim

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reebok Easytone vücudunuzu şekillendiriyor

Kadınlara Reebok'tan güzel haber! Reebok , yürüdükçe kalçaları ve bacakları şekillendiren EasyTone spor ayakkabılardan sonra 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunda vücudu şekillendiren EasyTone giysilere yer veriyor.

Özlemenin Bir Çeşidi

Özlemenin binbir çeşidini çeşidini öğrendim, denedim, tattım seninle. Bazen ortada hiç bir şey yokken, durduk yere özlerdim seni. Nasıl da derinimde, bıçak gibi keskin ve bıçak yarası gibi acı bir özlemdi o.