Ana içeriğe atla

Sürat Kargo Hizmet Kalitesi(!)


Ara sıra da olsa herhangi bir kargo şirketiyle iletişim kuran herkes, Türkiye’deki kargo şirketlerinin ne kadar kötü hizmet verdiğini bilir. Özellikle internetten sık alışveriş yapan kişiler genellikle kargonun geç teslim edilmesi, adrese gelmeden “geldik bulamadık” denilmesi, müşteri hizmetlerini arayınca bir operatöre bağlanmak için 10-30 dakika arasında beklemek gibi sorunlara aşinadır.
Ben yönettiğim e-ticaret sitesinden yaptığım satışlar için Sürat Kargo’nun Kredili Kargo hizmetini kullanıyorum. Önceden bakiye yükleyip daha sonra gönderilerinizi daha uygun fiyatlar yapmanızı sağlayan bir sistem. Gönderi yapılacağı zaman şube ekranından bana sms ile şifre geliyor, ben şifreyi şubeye söylüyorum. Sistem bu şekilde çalışıyor. Şimdiye kadar sistemde sıkıntı yoktu.
2 hafta önce bir müşterimiz satın aldığı ayakkabıyı küçük geldiği için iade etmek istedi. Ankara Türkocağı şubesine giden müşteri ürünü şubeye teslim ediyor ancak şube sms ile şifre gönderme işlemini yapamamış. Ben bu sisteme neden giremiyorum diye merak edip bizi aramadığı için de bir hafta boyunca paketimiz kargo şubesinde beklemiş. Bir hafta sonunda müşteri “ne oldu benim iade” diye arayınca ben şubeyi arayıp durumu öğrendim. Yeni şifre göndermeye çalışıyorlar ancak şifre sms’i bana gelmiyor. Sorunu çözerler umuduyla müşteri hizmetlerini aradım. Oradan teknik servise, oradan da kredili kargo teknik destek bölümüne bağlanıp derdimi anlattım, tamam biz sorunu çözelim size dönüş yapacağız dediler. Üzerinden 1 hafta daha geçti. Bugün ben müşteri hizmetlerini arayıp derdimi anlattım. Müşteri temsilcisi teknik ekibe bağlıyorum bekleyin dedi, 20 dakika boyunca iğrenç sürat kargo müziği dinledikten sonra telefon hattı düştü. Tekrar aradım, danışmaya bağlıyorum dediler, 7 dakika daha sürat kargo müziği dinledim, yine hat düştü.
Üçüncü arayışımda artık beni bir yere bağlamayın, Ankara’daki şubeyi arayın, ürünü bana yollayın dedim. Şu anda umutsuzca bir bekleyiş içindeyim.

Bakalım Sürat Kargo, paketimi hala kaybetmediyse, bana ulaştırabilecek mi?

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reebok Easytone vücudunuzu şekillendiriyor

Kadınlara Reebok'tan güzel haber! Reebok , yürüdükçe kalçaları ve bacakları şekillendiren EasyTone spor ayakkabılardan sonra 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunda vücudu şekillendiren EasyTone giysilere yer veriyor.

Özlemenin Bir Çeşidi

Özlemenin binbir çeşidini çeşidini öğrendim, denedim, tattım seninle. Bazen ortada hiç bir şey yokken, durduk yere özlerdim seni. Nasıl da derinimde, bıçak gibi keskin ve bıçak yarası gibi acı bir özlemdi o.