Ana içeriğe atla

CrossFit ile yeni bir yaşam tarzı


Uzun zamandır ara vermiştim yazmaya, sağ olsun Reebok’tan gelen yeni haberler beni uyandırdı. Yeni sezonla ürünlerini tanıtmadan önce Reebok’ın CrossFit programından bahsetmek istiyorum.


Fitness’ı insanlara sevdirmek; kilo vermek amacıyla ya da zorunlu sebeplerden dolayı değil, severek yapmalarını sağlamak ve bunu bir yaşam biçimi haline getirmelerini desteklemek için oluşturulan bir antrenman programından daha fazlası CrossFit. CrossFit programı, geniş yelpazede pek çok fonksiyonel hareketi içerir. Katılımcıların sadece güçlü yönlerini değil zayıf yönlerini de çalıştırmayı sağlar. Ayrıca katılımcıların birbirleriyle iletişim içinde kalmasını sağlayıp bir topluluk yaratmayı amaçlayan CrossFit programı; sporu bir yaşam biçimi haline getirmeyi kolaylaştırıyor.

 Reebok ve CrossFit iş birliği hakkında daha fazla bilgi almak için aşağıdaki sitelere bakabilirsiniz:
CrossFittraining programı hakkında daha fazla bilgi için
http://www.crossfit.com/cf-info/what-crossfit.html adresini ziyaret edebilirsiniz.
2011 Reebok CrossFit Oyunları için http://games.crossfit.com/adresini takip edebilirsiniz.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reebok Easytone vücudunuzu şekillendiriyor

Kadınlara Reebok'tan güzel haber! Reebok , yürüdükçe kalçaları ve bacakları şekillendiren EasyTone spor ayakkabılardan sonra 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunda vücudu şekillendiren EasyTone giysilere yer veriyor.

Özlemenin Bir Çeşidi

Özlemenin binbir çeşidini çeşidini öğrendim, denedim, tattım seninle. Bazen ortada hiç bir şey yokken, durduk yere özlerdim seni. Nasıl da derinimde, bıçak gibi keskin ve bıçak yarası gibi acı bir özlemdi o.