Ana içeriğe atla

Ben aşık oldum

İlk görüşte aşka inanmayanlar beni dinlesin. Bu ilk görüşte aşkın hikayesi…

O kırmızının en güzelini, siyahın en derinini, beyazın en temizini üzerinde toplamış. Ne güzelsin ey sevgili. Dokunur dokunmaz sahip olmak istedim ama küçüktü. Büyümesini de bekleyemem ya, tarifi imkansız bir hasret artık ona karşı içimde büyüyen. O an sana sahip olamamanın üzüntüsüyle adını bile öğrenemeden ayrıldım yanından. Ama duruşun, güzelliğin, her bir detayın ve çizgini hafızama kazıdım sanki. Şimdi izindeyim, seni arıyorum ve bulacağım. Kaçamazsın benden ve kaderinden çünkü sensin benim kaderim.  Tektin, tek olduğun için değerliydin ve ben tek olduğun için sana sahip olamadım. Yollara düşemedik seninle ama düşeceğiz. Yağmurda, karda, kızgın güneşin altında…

Ah New Balance 373, neden sadece 45 numaraydın ki? 46 olsaydın, benim olsaydın, birlikte yürüsek, koşsak.  Ah minel aşk…
İşte sevgilimin fotoğrafları:


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reebok Easytone vücudunuzu şekillendiriyor

Kadınlara Reebok'tan güzel haber! Reebok , yürüdükçe kalçaları ve bacakları şekillendiren EasyTone spor ayakkabılardan sonra 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunda vücudu şekillendiren EasyTone giysilere yer veriyor.

Özlemenin Bir Çeşidi

Özlemenin binbir çeşidini çeşidini öğrendim, denedim, tattım seninle. Bazen ortada hiç bir şey yokken, durduk yere özlerdim seni. Nasıl da derinimde, bıçak gibi keskin ve bıçak yarası gibi acı bir özlemdi o.