Ana içeriğe atla

Kafedeki Güzel Kadına - 2

Yine geldim, bu sefer sen tezgahın arkasındaydın, servise bakmıyordun... İstediğim sandviçi sen getirmedin. Halbuki ben senin için geldim ki oraya. Sandviç yedim, çay içtim, hem de en parasız zamanda ama sen uzaktaydın. Yalnız o sandviçi sen yaptın, senin elinden çıktı, bunu bilmek de güzel. Sana bişey söyleyeyim mi? Gerçekten çok güzelsin len, beni de alır mısınız kafeye? Garson, bulaşıkçı? Neyse bi dahaki sefere görüşürüz.
Bu arada sandviç çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reebok Easytone vücudunuzu şekillendiriyor

Kadınlara Reebok'tan güzel haber! Reebok , yürüdükçe kalçaları ve bacakları şekillendiren EasyTone spor ayakkabılardan sonra 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunda vücudu şekillendiren EasyTone giysilere yer veriyor.

Özlemenin Bir Çeşidi

Özlemenin binbir çeşidini çeşidini öğrendim, denedim, tattım seninle. Bazen ortada hiç bir şey yokken, durduk yere özlerdim seni. Nasıl da derinimde, bıçak gibi keskin ve bıçak yarası gibi acı bir özlemdi o.