Ana içeriğe atla

Kafedeki Güzel Kadına - 1

Sana söyleyeceklerim var.
Sen tam elinde çaylarla diğer masanın siparişlerini götürmek üzere yanımdan geçerken ben birden ayağa kalkacağım. Sakın korkma, bardaklar devrilmesin. Aniden karşına dikilince sapık mı len bu deyip bağırma, değilim. Neden önümü kesiyorsun diye sorma çünkü bilmiyorum. Çok hoşlandıysan atıl önüne dedi arkadaşım, e sonra ne yapacağım dedim, cevap vermedi. Sanırım ne yapacağımı bilmiyorum. Peki ben birden önünde dikilirsem sen ne yapacağını biliyor musun?

Yorumlar

  1. Kafedeki güzel kadın4 Eylül 2010 22:54

    seni bekliyorum bende bebişim :D

    YanıtlaSil
  2. Canım ertan'ım benim. Oğlum hayallerimle oynuyosun bak :)
    Ayıptır.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reebok Easytone vücudunuzu şekillendiriyor

Kadınlara Reebok'tan güzel haber! Reebok , yürüdükçe kalçaları ve bacakları şekillendiren EasyTone spor ayakkabılardan sonra 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunda vücudu şekillendiren EasyTone giysilere yer veriyor.

Özlemenin Bir Çeşidi

Özlemenin binbir çeşidini çeşidini öğrendim, denedim, tattım seninle. Bazen ortada hiç bir şey yokken, durduk yere özlerdim seni. Nasıl da derinimde, bıçak gibi keskin ve bıçak yarası gibi acı bir özlemdi o.