Ana içeriğe atla

Sponsorlu ev hediyesi

Sevgili dostlar ve diğerleri... Biliyorsunuz yeni taşındığım evim bomboş ve içini doldurmak için her  türlü ev hediyesini kabul ediyorum.
Maksat  maddi kazanç değil manevi tatmin :) Bir karar verdim, bana ev hediyesi olarak her ne alırsanız alın, sarı plaka üzerine isminizi yazıp üzerine çakacağım. Yıllar sonra bir şekilde kavga etsek, yollarımız ayrılsa, ne bileyim, sevgili olup beni terk etseniz bile o plaka ordan çıkmayacak. Yeter ki üzerine plaka çakınca heba olmayacak bi hediye alın. Eğer şirketiniz varsa, aldığıız ürünün üzerine şirketinizin adını yazdırın, evime gelen herkese reklam olsun. İnanın misafir portföyüm epet çeşitli. Ayrıca aldığım her bir hediyeyi burada yayınlayacağım. Hadi bakalım.
Örnek olarak bir foto koyuyorum:

Yorumlar

  1. ismini vermek istemeyen izleyici20 Ağustos 2010 17:25

    çok çakal gördüm seni

    YanıtlaSil
  2. çakallık değil efendim, her kimsen artık :)
    Yukarıdaki örnek fotoya bak, orada ne kadar çakallık varsa benim kampanyamda da o kadar çakallık var.

    YanıtlaSil
  3. olum bi wish list oluştursana

    http://www.wishlist.com/

    burdan oluşturabilirsin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reebok Easytone vücudunuzu şekillendiriyor

Kadınlara Reebok'tan güzel haber! Reebok , yürüdükçe kalçaları ve bacakları şekillendiren EasyTone spor ayakkabılardan sonra 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunda vücudu şekillendiren EasyTone giysilere yer veriyor.

Özlemenin Bir Çeşidi

Özlemenin binbir çeşidini çeşidini öğrendim, denedim, tattım seninle. Bazen ortada hiç bir şey yokken, durduk yere özlerdim seni. Nasıl da derinimde, bıçak gibi keskin ve bıçak yarası gibi acı bir özlemdi o.