Ana içeriğe atla

Bayandan Temiz Kedi Yavrusu

Gençler ben hayvan severim, kedi yavrularını daha da çok severim, üstelik nankör de yetiştirmem diyorsanız, alın size mis gibi gıcır gıcır iki yavru kedi.
Ne para isteyen var ne hayır duası. Hayvanlara iyi bakın yeter. Kedi yavrularına iyi bakma konusunda kendine güvenen arkadaşlar bu yazının altına, fiziğine güvenen arkadaşlar direk bana özelden yorum bırakabilir. Kediler nasıl bişey diye merak ediyorsanız, kedi kedidir ağabeycim, al evine besle, yuvarlansın bütün gün mutlu ol, sonra perdeleri tırmalasın küfür et diyorum.
Bu güzel, şirin şeylerden birinin fotoğraflarına ulaşmayı başardık, diğeri sürpriz olacak.

Bu şirin şeyin adı Duman :)

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Reebok Easytone vücudunuzu şekillendiriyor

Kadınlara Reebok'tan güzel haber! Reebok , yürüdükçe kalçaları ve bacakları şekillendiren EasyTone spor ayakkabılardan sonra 2011 ilkbahar-yaz koleksiyonunda vücudu şekillendiren EasyTone giysilere yer veriyor.

Özlemenin Bir Çeşidi

Özlemenin binbir çeşidini çeşidini öğrendim, denedim, tattım seninle. Bazen ortada hiç bir şey yokken, durduk yere özlerdim seni. Nasıl da derinimde, bıçak gibi keskin ve bıçak yarası gibi acı bir özlemdi o.